Zwroty

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie podlegają zwrotowi przez 30 dni od momentu otrzymania przesyłki albo od momentu odbioru osobistego. Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi kupujący. Klient zwracając towar ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, jak na przykład koszty czyszczenia, naprawy części, zerwania metek. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym

 

Towar prosimy odsyłać w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem na adres naszego magazynu:

Vertagear Polska

Lampoteka.pl sp. z o.o.

Magazyn Reklamacje i Zwroty

ul. Główna 142

42-280 Częstochowa

 

Informację o  zwrotach  można zgłaszać na adres: reklamacje

 

[ POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ]

 


 

Reklamacje

Reklamacji podlega każdy towar niezgodny z umową (czyli na przykład:, niekompletny, błędnie wysłany, a także produkt, który uległ uszkodzeniu w transporcie z przyczyn od nas niezależnych). W przypadku reklamacji prosimy o uzasadnienie niezgodności z umową, ponieważ znacznie ułatwi nam to szybką i prawidłową reakcję.

 

Przesyłkę zawierającą reklamowany towar należy przesłać na adres:

Vertagear Polska

Lampoteka.pl sp. z o.o.

Magazyn Reklamacje i Zwroty

ul. Główna 142

42-280 Częstochowa

 

Powiadomienie o reklamacji można zgłosić na adres: reklamacje .

Po przesłaniu do nas reklamacji skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 2 dni roboczych w celu ustalenia dalszych kroków.