Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie podlegają zwrotowi przez 30 dni od momentu otrzymania przesyłki albo od momentu odbioru osobistego. Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi kupujący. Klient zwracając towar ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, jak na przykład koszty czyszczenia, naprawy części, zerwania metek. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym
Towar prosimy odsyłać w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem na adres naszego magazynu:
Vertagear Polska
Lampoteka.pl sp. z o.o.
Magazyn Reklamacje i Zwroty
ul. Główna 142
42-280 Częstochowa
Informację o zwrotach można zgłaszać na adres: reklamacje
[ POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ]
Reklamacji podlega każdy towar niezgodny z umową (czyli na przykład:, niekompletny, błędnie wysłany, a także produkt, który uległ uszkodzeniu w transporcie z przyczyn od nas niezależnych). W przypadku reklamacji prosimy o uzasadnienie niezgodności z umową, ponieważ znacznie ułatwi nam to szybką i prawidłową reakcję.
Przesyłkę zawierającą reklamowany towar należy przesłać na adres:
Vertagear Polska
Lampoteka.pl sp. z o.o.
Magazyn Reklamacje i Zwroty
ul. Główna 142
42-280 Częstochowa
Powiadomienie o reklamacji można zgłosić na adres: reklamacje .
Po przesłaniu do nas reklamacji skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 2 dni roboczych w celu ustalenia dalszych kroków.